MENU

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

1.1
Regulamin określa zasady dokonywania sprzedaży w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.empe-artstudio.pl (zwany dalej jako „Sklep”).

1.2

Właścicielem Sklepu i domeny www.empe-artstudio.pl jest Maria Pajek (empe artstudio) z siedzibą przy ulicy Poniatowskiego 24, 50-326 Wrocław (zwanej dalej jako „Sprzedawca”). Klientem Sklepu natomiast może być dowolna osoba fizyczna składająca zamówienie za pośrednictwem kanałów sprzedażowych sklepu (zwany dalej jako „Kupujący”).

1.3

Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies w związku z gromadzeniem informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu. Więcej informacji o plikach cookies znaleźć można w punkcie Polityka prywatności.

2. Zakupy

2.1

Zamieszczone na stronie Sklepu wizerunki przedmiotów są prezentacją produktów i nie stanowią oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn.zm.).

2.2

Dokonywanie zakupów w Sklepie odbywa się poprzez złożenie zamówienia (rozumiane jako dodanie artykułów do Koszyka na stronie sklepu i opłacenie wybranych artykułów w kwocie powiększonej o koszty dostawy).

2.3

Zamówienia składać można 24 godziny na dobę. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze, nie później niż w okresie czterech dni po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę na koncie bankowym Sklepu należności złożone przez Kupującego zamówienie (z wyłączeniem świąt w środku tygodnia). W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności: płatności elektroniczne blik lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. Mowa jest o zamówieniach ogólnych (bez personalizacji).

2.4

Zamówienie dokonane za pośrednictwem Sklepu potwierdzane jest wiadomością e mail i jest równoznaczne z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

3. Polityka bezpieczeństwa

3.1

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: TPay

3.2

Jedyną formą płatności za złożone Zamówienie jest przedpłata w wysokości 100% Ceny Całkowitej.

3.3

Kupujący ma do dyspozycji następujące metody płatności: a) Płatność kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. (W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego)./ b) Płatności on-line (Przelewy 24). c) Płatność Blik.

3.4

Kupujący ma do dyspozycji formę dostawy przez Paczkomat InPost. W razie potrzeby innej przesyłki proszę o kontakt przez: empe.artstudio@gmail.com. W razie chęci odbioru osobistego we Wrocławiu Kupujący proszony jest o kontakt mailowy w celu umówienia terminu i godziny odbioru.

3.5

Koszty dostawy, w formie przesyłki Paczkomat: pokrywa Kupujący. Naliczane są automatycznie w momencie wprowadzenia danych do przesyłki.

4. Polityka zwrotów

4.1

Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

4.2

Kupujący, odstępując od umowy jest zobowiązany przesłać email z informacją odstąpienia od umowy, po czym niezwłocznie zwrócić zakupiony towar w stanie nieodbiegającym od stanu produktu w momencie przekazania go Kupującemu.

4.3

Zwrot zakupionych produktów odbywa się na koszt Kupującego: Paczkomat, kurierem lub osobiście we Wrocławiu (po wcześniejszym mailowym kontakcie).

4.4

Po odstąpieniu przez Kupującego od umowy, sprzedający zobowiązuje się dokonać zwrotu środków do 14 dni, licząc od daty przesłania przez Kupującego emailu z informacją o odstąpieniu od Umowy.

4.5

Zwrotom nie podlegają: a) Produkty personalizowane na wyraźne życzenie i prośbę Kupującego b) Produkty z widocznymi śladami użytkowania powstałymi na skutek działań Kupującego. c) Produkty uszkodzone na skutek niepoprawnego użytkowania.

5. Reklamacja

5.1

Umową sprzedaży objęte są produkty z drugiej ręki ozdobione autorskimi wzorami (porcelana, ozdoby domowe, przedmioty użytkowe typu filiżanki, biżuteria)

5.2

W przypadku produktów outletowych – z wadami, sprzedawca zobowiązuje się podkreślić ten fakt w opisie szczegółowym produktu oraz dokładnie opisać stan faktyczny oferowanych przedmiotów.

5.3

W przypadku wystąpienie ukrytych wad zakupionego produktu, Kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dot. rękojmi w kodeksie cywilnym.

5.4

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną: empe.artstudio@gmail.com Reklamacja powinna zawierać: zwięzły opis wady, powstania, zdjęcie wady, dane Kupującego oraz informacje o żądaniu Kupującego w związku z wykazaną wadą produktu.

5.5

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

6. Dane firmy

Nazwa firmy: Maria Pajek
NIP: 7991945201
REGON: 381197214
Adres Sprzedawcy: ul. Plac Hirszfelda 4, 53-413 Wrocław
Adres e-mail Sprzedawcy: empe.artstudio@gmail.com
Numer telefonu Sprzedawcy: 530 129 392
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 93 1090 2590 0000 0001 5560 0388
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

7. Postanowienia końcowe

7.1

Na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83), zabrania się wykorzystania treści oraz plików zamieszczonych na stronie internetowej Sklepu (w szczególności zdjęć i opisów Przedmiotów przetwarzanych przez Sprzedawcę) bez uprzedniej zgody Sprzedawcy lub osób posiadających prawo do ich wykorzystywania.

7.2

Regulamin obowiązuje od dnia 20 lutego 2024 r.

ZAMKNIJ MENU